dissabte, d’octubre 3

Sydney's Crazy Weather

Doncs sí amics, això és una bogeria!! Tant fot fred com calor. Fa dos dies vaig sortir al carrer i al cap d'uns minuts m'estava cremant, no exagero, aquí el sol no escalfa sinó q crema!! Vaig haver d'anar d'hombra en hombra tot lamentant-me de no haver agafat els pantalons curts i les xancles... I el dia següent, així sense avisar, va i es fot a fer un fred de collons, plovent, amb vent, tot gris, és a dir un dia horrible! Doncs bé, el resultat és que estic ben encostipat... i que amb aquest temps és difícil disfrutar de la ciutat i per això tinc tan de temps per escriure al blog.

Ara que poc a poc em vaig acostumant a l'horari australià, és quan estic coneixent gent a l'alberg, perquè això de sopar a les 11:30 no hi ajuda gaire... la gent ja dorm. Ahir volia anar de festa però amb el temps que fa em vaig quedar a l'alberg jugant al Trivial australià (no sabia la majoria de les preguntes però quasi guanyo...) amb una Irlandesa, una Escocesa i una Japonesa, ja veieu, de moment de tot menys australians!!

Una de les coses que més diferents trobo és el menjar, ja que normalment acabo triant menjar asiàtic que és el més barat i amb uns gustos que no sóc capaç d'explicar ja que es barregen amb gustos occidentals, diguem que són "interessants"... Decididament, Sydney és una ciutat molt cosmopolita!

Bueno, seguint les peticions, us poso una foto meva, tot i que m'ha costat de trobar, és lo que té anar sol pel món!!

3 comentaris:

TxesSski... ha dit...

Gràcies!!!! he vist al tete uns breus minuts pe`ro han estat fantàstics!!! el pròxim dia m'hauré pentinat tete!! cuida't el resfriado o la gripe irà a por ti!!!

Albert ha dit...

Gigoló!Seguim els teus passos! Segueix tenint-nos al dia!

ferranaguilo ha dit...

GUAPOOO!!!!!!!!