divendres, d’octubre 9

Per fi avui sembla que el temps comença a millorar! Ja ha sortit el sol un ratet, no més perquè després a plogut una estona, però ja no fa tan fred. No us podeu immaginar el fred que he passat aquests dies!!! Feia un vent gelat i plovia dia sí i dia també. Sort que algú em va dir que NO m'agafés res d'abric, que a Austràlia no feia gens de fred... eh, Cris! A més és tot tan car que no m'he volgut comprar una jaqueta i de moment estic guanyant al virus porcí (no ho diré molt fort per si de cas).

La acadèmia va molt bé, realment hi ha una "friendly admosphere" i estic aprenent molt tan a classe com a fora!! La veritat és que ho estic disfrutant moltíssim, estic feliç d'estar aquí tot i els entrebancs que em pugui anar trobant... com per exemple ahir vaig arribar a l'alberg, em vaig dutxar, vaig fer els deures i quan em disposava a sopar (tenia mejar en un parell de tuperwares ja preparat), de sobte me n'adono que m'han desaparegut els tapers i altres coses com melmelada, pa... és a dir, que m'ho havien pispat!! Així que vaig avisar a recepció i em vaig passar més de mitja hora revisant les pel·lícules de les càmeres de seguretat a velocitat ràpida! El cas és que no tinc ni idea de qui ho ha fet i m'ha tocat bastant la pera perquè aquest matí no tenia res per esmorzar, m'he de comprar un altre cop els tapers, una bossa amb candau, etc.

A part d'això ahir va ser un bon dia. Resulta que els dijous a la tarda, després de classe (cap a les 4) hi ha la costum de que profes i alumnes se'n vagin al PUB del costat (a l'Scary Canary) a fer unes birres tots junts, ja que a més és la Happy Hour fins a les 6 de la tarda!! La veritat és que és una forma ideal per coneixer gent i practicar l'anglès... L'acadèmia és una barreja increible de gent de diferents orígens: Japó, Korea, Alemanya, Itàlia, Suïssa, Venezuela, El Salvador, França, República Xeca, Xina, Vietnam, Brasil, Indonèsia... Aquí us poso una foto d'algunes de les noies de la classe, sí, també hi ha nois, però ara no en tinc cap foto!

Us he d'agrair moltíssim que m'escriviu al blog, la veritat és que em dona molts ànims per seguir disfrutant d'aquesta aventura!!! Me'n vaig, que els asiàtics de la classe ens han convidat a menjar Koreà aquesta tarda...

3 comentaris:

Sus ha dit...

Ostres Sergi, ets el meu ídol!
Que bé que ho estiguis disfrutant tant, sàpigues que llegint-te em vénen unes ganes de fer les maletes i perdre'm per qualsevol lloc del món a aprendre anglès...
Salut i força!

Maria ha dit...

jipit! que bé que t'ho estigis passant tan bé! lo que escrius fa molt riure sempre! jejejejeje!
una abraçada molt dolça i un petonàs!

ferranaguilo ha dit...

vaya vaya, no tinventis excuses per no+ tenir fotos de ties!!! que ja et coneixem, juas juas juas!!!!!!
que bé que tot et vagi sobre rodes!!! (deixant de banda els petits obstacles que et trobes/trobaras i has de superar) estic super content per tu!!!! TU MEREIXES!!!
i sobretot sembla que per apendre be l'angles hem de fotre el camp (i tb gastarnos els diners, jeje)....
doncs aprofita tio i segueix escribint pq és gairabé impossible coincidir al chat i parlar una estoneta. Així que seguirem entrant al blog i escribinte cosestes, que segur que no són tan interessants com les que tu escrius.
segueix informantnos!!!!
molts petons tio!!!!
pd. ara el que no has de fer es perdre pràctica amb el català!!! jejeje