dimarts, d’octubre 6

Això ja està en marxa!!

Ahir vaig començar el curs d'anglès i promet bastant, sembla una bona acadèmia (English Language Company). Està just al centre de Sydney, a Kent St que és un dels carrers més concorreguts, enmig de grans edificis... Em vaig aixecar d'hora al matí per ser a les 8:30 allà però com sempre vaig haver de córrer per arribar a l'hora! Un cop a recepció em van fer omplir un munt de papers i després cap al primer pis on hi ha un hall amb unes tauletes on tots els nous estaven fent el test de nivell escrit. Aquí cada dilluns entra gent nova a fer els diferents cursos cada un amb diferents objectius i durada, de manera que és un canvi constant de gent! Com a tot el país la meitat dels estudiants són koreans o japonesos. Després una de les teachers em va fer entrar a una classe on em va fer una petita entrevista per veure el meu nivell oral i la veritat és que va anar molt bé! Estava nerviós però només entrar em vaig sentir molt còmode i em vaig deixar anar... el resultat és que em va dir que tenia un bon anglès però que havia de treballar la pronunciació i em va explicar que si volia intentar quedar-me a Austràlia treballant quan se m'acabés la meva visa d'estudiant, necessitava passar un exàmen l'IELTS (que és el nivell que es demana per poder treballar o estudiar a Austràlia) i que creia que me'n podia sortir!!

Així que em va animar molt i la resta ha anat tot molt bé. Coneixent molta gent sobretot. Ahir va ser molt divertit el dinar... vaig anar al Mc Donalds lamentablement, amb un Alemany que sap espanyol ja que el seu pare és de Canàrias i una Suïssa que parla alemany però no gaire bé l'anglès. Ja us podeu immaginar la conversa, amb ella intentava entendre'm en anglès, ell em parlava a mi en espanyol i entre ells dos parlaven en alemany, una bojeria!! Per la nit vaig fer la meva primera partida de poker en anglès... realment divertida!


El dilluns vaig aprofitar que era dia festiu i que no plovia i me'n vaig anar a passar el dia a Mainly Beach, que és una de les platges més conegudes de Sydney, després de Bondi. Sydney es troba situada al voltant d'un estuari, de manera que aquesta platja és la primera que es troba al sortir cap a mar obert... és a dir que vaig veure el mar d'austràlia per primera vegada!! No va ser un dia de platja com us podeu estar immaginant, ja que aquí està fent molt fred i molt mal temps, plou cada dia (is a crazy weather), penseu que jo anava amb el meu jersei i mocador i tot i això tenia fred, doncs estava bastant ple de surfistes!! Va ser la primera vegada que veia una platja on tothom que està a l'aigua està fent surf... Us he posat algunes de les fotos que vaig poder fer. També hi havia un festival de Jazz gratis que feia que hi hagués un bon ambient. Això sí, a les 5 de la tarda va tornar a ploure, així que a agafar el ferry corrents i tornar cap a Sydney!

Aquesta entrada no la he pogut publicar avans, però és del dia 7...

1 comentari:

Mercè ha dit...

Ei!!!! Et veig d'aquí poc amb la teva taula surfejant...Petons!