dilluns, d’octubre 12


Ja tinc un nou mòvil i número australià!!! El meu número català estarà inactiu a partir del dia 15, així q si algú ha de contactar amb mí ho pot fer al +61 0450007984, la companyia segueix sent Vodafone.
Ahir va ser un dia interessant, avans de sortir de l'alberg per venir a la biblioteca, vaig preguntar a recepció per un "food festival". A la porta de l'alberg cada setmana escriuen en una pissarra les activitats que hi ha durant la setmana o mensuals a Sydney... així que va resultar que és un festival que es fa durant tot el mes, però aquest cap de setmana hi havia una fira de vins de la zona que hi ha aprop d'aquí "Hunter Valley" (vaig pensar que això estava fet per a mi!!). Així que al sortir de la biblio, vaig fer un mos fugint de les gavines (aquí són terribles! S'esperen a les zones on la gent menja al carrer i s'agrupen totes davant teu amb mirada amenaçadora esperant que et despistis un segón per robar-te el menjar... és tal qual la pelicula) i hi vaig fer cap. Es tractava d'un petit parc, amb les paradetes de les diferents bodegues al voltant i al mig tot de taules rodones amb els seus mantels blancs, on la gent es portava el dinar de casa mentres feien la copa de vi... Doncs vaig aprofitar per preguntar si algú necessitava gent de cara a la bodega i a un parell de llocs em van donar la targeta perquè hi enviés el currículum, potser estic de sort i em surt feina de cara a principis d'any!!! Quan ja portava una estona donant voltes pel parc, vaig decidir seure en una de les taules on hi havia més gent que van resultar ser anglesos i després de xerrar un rato em van convidar a anar a fer una altra copa a un bar del centre... És increible la facilitat amb que coneixes gent quan vas sol pel món! Em va anar genial per practicar el meu anglès encara precari... tot i que els entenia prou bé i estic segur de que unes setmanes avans no ho hagués pogut fer!! Us poso una foto (sí, també són noies, però l'altra noi que hi havia no es va voler posar a la foto, però almenys hi surto jo, que quasi no tinc fotos meves).


El divendres passat, tal com us vaig dir, em van convidar a sopar a un restaurant Koreà... va ser molt graciós, són cultures molt diferents però molt interessants. El menjar, massa picant alguns moments... i la beguda una espècie de licor d'arròs, anomenat Soju, d'uns 20º d'alcohol, la veritat és que tenia una mica gust a colònia però després d'uns quants gots ja estava millor!!! Al sortir, sota una cortina d'aigua, vam fer cap a un "night club" bastant conegut del centre... la música no estava malament i el lloc estava molt ben decorat, però tothom anava super ben vestit, amb camisa i americana els homes i vestits les dones, en plan executiu, pel que la nit no es va allargar massa. Espero trobar llocs més interessants...

Aquests són alguns dels companys amb els que vaig sopar (aquesta entrada és del dilluns però no l'he pogut publicar fins avui).

3 comentaris:

Albert Solà ha dit...

Sergi, avui he parlat amb l'Eduard per l'Skype i m'ha donat la teva adreça del bloc. L'Hermínia i jo ens alegrem molt que tot et funcioni, que t'hi trobis bé i que això sigui una bona experiència per a tu. A veure si això de la feina funciona... Ah, i molt bé per aquesta companyioa femenina...
Albert

Albert ha dit...

Jipit! Ja tenim furgo, ara stem de gincana de matriclació i papeleo...tot seguint les teves històries sempre rebudes amb alegria! M'alegro que et vagi bé i a veure si coincidim alguna hora i ens truquem. Esperem que et surti una feineta de vins ben aviat!! Per cert, ahir van venir na Maria i el Kanu i tot buscant bolets et trobàvem a faltar. Una abraçada molt gran.

Elena ha dit...

Wapooooooo!!!!
Q tal?? ja veig q t'ho passes la mar de bé...i q estàs aprenent molt de tot! M'alegro moltíssim!!! :D
Vaig llegint el blog, et segueixo la pista!!
Jo sembla q finalment marxo a meitat novembre, fins meitat febrer...no res, ja t'aniré contant!!!
molts i molts b7s i una abraçada ben forta!! Recorda't de la meua foto, eh??? :P
dew, carinyet!!!