dimarts, de febrer 2

Bye Bye Sydney!!

Live changes... Doncs això, quan ja ens hem adaptat a un lloc a la seva gent, platges, pubs, clima, llavors toca canviar! Aprofito les últimes hores de internet gratis per escriure al blog i explicar-vos que m'he estat despedint de Sydney aquests dies i de tots els amics que he fet, buen0 dels que encara queden per aquí, ja que en poques hores seré a Byron Bay. Es tracta d'una petita vila a una hora i mitja amb avió al nord de Sydney, amb ambient hippie, surfistes i estupendes platges... Ahir vaig fer "l'últim sopar", vaig acabar la feina el divendres i ara em despediré del pis on m'he sentit com a casa durant els últims dos mesos i mig.
Les oportunitats de feina a New Zealand sembla que són tan poques com a Austràlia, tot i que estic en contacte amb una bodega australiana que està interessada en mí, però no tinc clar si podré resoldre el tema de la visa.
Ara mateix els plans són fer una ruta per la costa est d'Austràlia, passant per Byron Bay, Brisbane, Fraser Island i Withsunday islands, entre d'altres... així que ja us aniré informant de tot. Ara em poso la motxilla a l'esquena i marxo corrents cap a l'aeroport amb en Laurent que estarà amb mí fins divendres!!

3 comentaris:

Susanna ha dit...

Molta sort!

Albert ha dit...

L'aventura no s'atura! Molta sort rigodón!

Mercè ha dit...

Que xulo! Ja ens aniràs informant...Petons!