dimecres, de febrer 10

Brisbane: El Diluvi Universal



Doncs després d'unes hores desitjades de platja i una hora i mitja de bus, vaig arribar de nit a Brisbane, la capital de l'estat de Queensland!! Per primer cop des de que vaig arribar fa ja 4 mesos, em trobava sol a Austràlia i vaig decidir tirar per lo fàcil i llogar una habitació al YHA (youth hostels Austràlia). Després de fer el check-in vaig anar directe a l'habitació on m'esperaven 3 companys més, dos dels quals eren Noruecs i l'altre Alemany... és a dir de clima fred, mai millor dit perquè els nòrdics eren d'un petit poble a dalt de tot tocant amb la frontera russa, on ara mateix estan ni més ni menys que a -30ºC!!! I perquè us explico això? Doncs perquè pels 3 resulta que el clima era massa càlid i m'he passat les 4 nits barallant-me amb l'aire condicionat, cada vegada el mateix, posaven l'aire condicionat a tope i allò semblava Noruega... El hostel era de lo més modern i inmens!! La primera foto que veieu és del terra de l'ascensor, a mida real... impacta eh!!!


El dia següent em va respectar prou i vaig poder visitar la ciutat, tot passejant pel centre i el Botanic Garden (que ja comença a ser tradició ja que el pots trobar a totes les ciutats d'Austràlia). Brisbane, com totes les ciutats australianes, està distribuïda amb el centre comercial i econòmic, amb els alts edificis d'oficines, i kilòmetres al voltant de petites cases residencials... Així que un cop vist el CBD, vaig anar cap a chinatown (un altre clàssic australià) on vaig dinar uns fried noodles per un preu més que acceptable. Per la tarda vaig visitar Fortitude Valley, el barri bohemi de Brisbane i ja estava tot vist!! La veritat és que és una ciutat algo avorrida de visitar...


Llavors va començar a canviar el temps i a caure el Diluvi Universal, a ràfegues ja que és subtropical i és en plan monsó!! Així que a part de no saber que fer a la ciutat, totes les meves il·lusions de veure les tan famoses illes de Fraser i Withsundays es van anar esfumant amb cada litre d'aigua que queia sobre la ciutat i amb elles em van entrar els dubtes de on anar... Mentres vaig conèixer el Jose Maria i la Montse, catalans de Sabadell, que portaven 4 mesos viatjant per Xina, Japó, Thailandia, Malaysia i Austràlia!! La veritat és que vaig tenir sort de poder compartir aquests dies amb ells, ha estat un plaer passar tantes hores xerrant amb ells... Espero que tinguin molta sort per Nova Zelanda i Estats Units!!!


Finalment després de molts dubtes i donar-hi moltes voltes, vaig canviar tots els plans, comprar un vol cap a Adelaide i contactar a correcuita uns quants couchsurfings, que tot i que fent-ho a última hora em pensava que no sortiria res, la meva sort va canviar i en Jarred em va convidar a casa seva...


Però l'últim dia semblava que feia bon temps i vaig decidir fer cap a l'Australian Zoo... xo després d'una hora de tren, arribo i em comença a caure el monsó altre vegada!! Vaig imaginar uns moments pagant 50 dollars per trobar tots els animals amagats i jo remullant-me... així que vaig menjar uns fish & chips i cap a Brisbane altre cop!! Però mirant la part positiva al menys vaig veure com és la vida en un poble perdut a Queensland...

6 comentaris:

Aitor ha dit...

Ei mariquita!! Quina enveja tot i la pluja!!
Disfruta-ho a sac! I des d'aquí anirem envejant la teva vida austral!
Per cert, no m'imagino el ZP fotent un record Guiness de bebedor de pintes!!

L'amo dela ILLA ha dit...

Em vols dir que has estat a Brisbane i no has vist un partit dels Brisbane Lions de futbol australià!!!! Quin pecat!!! Són els campions d'aquest noble esport que barreja el Rugby i el Futbol. Una abraçada gallega.

Sus ha dit...

Ei campeolon, ja veig que no t'atura res a tu! Et seguim llegint, tu segueix disfrutant!

Albert ha dit...

Iep!.
Avui senyoretes, demà carnaval...aquí no hi ha monzons però "deunidó"!

Happy travelling dude, we will keep on reading your stories! With or without trousers...

By the way, we will share the carnival experience with two ozzy couchsurfers!

Cheers!

TxesSski... ha dit...

Ostia nen! si que m0he espantat al vere els teus peuets i una boca oberta de tiburon!! aaaah! pero ja ho he entés al llegir.
Ara estas perdut per la selva no?? aix..digues algoooooo!! t'estimo guapooooooooo!!
vull fer-te petooooons!!

Anònim ha dit...

Eeiii!! Moltes gracies a tots pels comentaris!!!! Ara no tinc gaire temps x escriure aqui l'internet va car... Aitor amb aixo et pots fer una idea d com van les coses x aqui... Xavi t'he d dir q els Lions ja fa uns quants anys q van cap a caiguda i no guanyen ni al parxis!! Mirkito espero q anessin b les senyoretes i carnaval, ho he trobat a faltar aquest any... a q huele??... Teta jo tb t'estimo guapa!! Sergi