divendres, d’abril 4

Allotjament i menjar a canvi de treball...

Una manera de viatjar interessant per tots aquells que disposeu de temps per a viatjar però que no us sobren els calers, és la que ofereix Help Exchange. Es tracta de una web que et permet posar-te en contacte amb gent que ofereix aquest intercanvi, ja siguin granges, cases, ranxos, B&B, backpackers hostels (hostals de motxillers), vaixells, etc. Està pensat tant per viatgers com per estudiants a l'extranger. Normalment es treballa una mitjana de 4 hores al dia, a canvi de allotjament gratuït i àpats, tot i que és bastant variable, depenent del que s'ofereixi a canvi (per exemple 2 hores de feina a canvi només de l'allotjament, o 6 hores de feina a canvi de tot això més accés gratis a internet, classes d'anglès, bicicletes, classes de yoga, kayaks... o treballar un dia 8 hores i el següent lliure, etc.). Els hostes sovint viuen amb els hospedadors donant un cop de mà a les feines diàries i cooperant mútuament.


Per poder accedir al servei cal registrar-se i després ja pots consultar els diferents llocs on es pot anar. La web opera a Austràlia, Nova Zelanda, Canadà, Espanya, Portugal, Itàlia, Grècia, Finlàndia, Bulgària, Escòcia, Anglaterra, Gales, Irlanda, França, Alemanya i altres països europeus. Està també en procés una expansió del servei a nivell més internacional, com ara Hawaii, Carib, Costa Rica, Xile, Equador, Japó, Corea i Sud Àfrica.

En resum és una bona manera de conèixer millor el país que es visita i conèixer altres maneres de viure. Si algú s'hi anima ja m'ho explicarà!

3 comentaris:

eme ha dit...

ja et veig fent d'hostessa per pagar-te el vol...

Albert ha dit...

Eh! Jipit! Aquí m'has fallat...Aquesta propaganda havia de ser pel WWOOFING, estades en granjes d'agricultura ecològica! www.wwoof.org
Salut!

Anònim ha dit...

M'ha fet gràcia el final!!!
jajajajajajaj!!! "si algú s'apunta, ja m'ho explicarà" jajajaaj! (és a dir, "jo no ho penso fer, jo me'n vaig a indoxina a lo giri"...jajaja...tete, que graciós...jajaj)

Petoneeeeeeeeeet!!

TxessSsSsS...