divendres, de novembre 6

HALLOWEEN!!!

Perdoneu-me per no haver escrit ultimament però vaig una mica de cul... i l'internet no és barat que diguem.

El tema és que ara tinc masses coses per explicar i no sé per on començar!! Per exemple dient que el meu primer Halloween va ser genial, no em vaig poder disfressar degut a la falta de recursos però va ser un dia molt interessant... El cap de setmana va començar amb uns Catalans que van apareixer dijous pel Hostel, el Marc i l'Adri, els dos de Barcelona. Ell venia de fer la volta a Australia en furgoneta, ja us ho podeu immaginar... Amazing!!! M'hagués pogut estar hores escoltant les seves anècdotes. Així que el dia següent vam anar a l'Ivi Club, un dels night clubs més famosos de Sydney, on vam coincidir amb molta gent de l'escola. A l'Ivi s'hi ha d'anar modat així que em vaig posar la camisa i el Marc em va haver de deixar unes nautiques, ja que només tinc les meves bambes aquí i no m'haguéssin deixat entrar... ells han marxat cap a Tasmania i Nova Zelanda, així que m'ha deixat les sabates fins que torni a Sydney per passar el Nadal, molt gran!!! Va ser una bona nit, així que l'endemà em vaig llevar tard sense saber massa què fer i després de dinar i prendre una mica el sol a la "rooftop" en Miquele i en Ricardo (dos italians del hostel), juntament amb la Karen (una noia alemana que tot just aquesta setmana comença l'escola), em van proposar d'anar a passar la tarda a Coodgee, una platja al Sud de Sydney. Em va semblar un bon plan, així que hi vam fer cap. Pel que he vist de moment és una de les meves platges preferides, tot i que no són gaire espectaculars per aquí.... aquí en teniu algunes fotos.




Després de fer una volta per la platja vam decidir tornar cap al hostel on hi havia una Barbaque per Halloween, aquí fan barbacoes per tot!!! Però vam arribar tard i no hi havia massa ambient. Així que juntament amb en Laurent, després d'una bona dutxa, ens en vam anar a sopar a un restaurant japonès. La veritat és que era bastant diferent del que estem acostumats, és una barreja de picant, noodels, carn adobada, fideus d'arros i especies varies... portant el nostre vinet (ja que aquí hi ha molts restaurants que a la porta hi posa BYO, que enlloc de ser biologic és "bring your own" i pots portar el teu vi). Un bon sopar amb una llarga sobretaula, parlant de lo molt que s'assemblen les cultures Italiana, Francesa i Catalana... i les diferents llengües (tot en anglès, és clar...).

Amb el sopar encara a la panxa, amb en Laurent, vam haver de córrer per anar fins al centre i agafar un bus que ens havia de portar a una festa al nord de Sydney... va resultar que era una casa amb un jardí fantàstic i unes vistes esplèndides d'una de les badies de la ciutat, amb els seus barquets de vela. Vam arribar una mica tard, ja que aquí les festes comencen cap a les 8 del vespre i ja eren les 2 de la nit!!! Així que la festa es va allargar fins a la matinada tot ballant a la llum de la lluna amb zombies, vampiresses i homes llop... Aauuuuuuhhh!!!

3 comentaris:

Albert ha dit...

Vaya tela jipid!!!I tu sempre arribant tard...jeje. Ja ho veig ja que vas de cul...Encantats de tenir noticies fresques. Ara treballem tots dos a l'insti de Prats! Si mira, ens hem traslladat a Santa Eulèlia de PuigOriol in the heart of LLuçanès, que no hi ha les vampiresses de Sidney però està força bé...Una abraçada enorme and see you soon Jipid, James Jipid!

ferranaguilo ha dit...

joer tio!!!! telita amb la vida que portes!!!! com mola tot el que expliques.
Ara, ja trobavem a faltar les teves histories, que amb el fred polar que de cop fa a BCN (com es coneix abreviadament a la capital Catalana) ja feien falta...
per cert, les nàutiques encara es fabriquen?? juas juas juas

abraçades enormes!!!!

TxesSski... ha dit...

No em crec que en un dia arribis a dues festes tard....Tu????????????????? jajjajajajaj!!! al menys no se'n anaven de colònies amb l'autocar...jua jua jua jua! :-)