dissabte, de gener 2

Happy New Year!!!

Molt bon 2010 a tots i totes!!! Veieu aquesta imatge? És maca oi? Doncs això és el que havia de veure pel fi d'any... i dic "havia de veure" perquè no va ser possible degut a una sèrie de successos. Primer vaig haver de treballar fins a les 8:30 del vespre, no és molt tard, però aquí a Sydney per veure els fireworks des dels millors punts de la ciutat s'hi ha d'anar al matí i guardar lloc durant tot el dia esperant pels focs, absolutely crazy!!! Tingueu en compte que hi havien uns 6 milions de persones a la ciutat intentant veure els focs. Segon que després de treballar em vaig empanar una mica tot sopant. Finalment havia quedat amb alguns amics (la Rosanna, l'Esther, el Marc, el Chris...) per veure els focs en un punt aprop del pis i mentres sopava van canviar d'opinió, tenia una hora i mitja per anar fins a The Rocks, el barri més antic de la ciutat, just a un dels extrems del Harbour bridge, on es feia els focs més espectaculars... Il·lús de mi em pensava que tenia temps, tot i això vaig apretar la marxa. Mentres recorria els carrers pràcticament buits, no vaig ser conscient del que m'esperava fins que em vaig trobar en mig de centenars de persones al carrer... Em vaig dir que no era la primera vegada que travessava tal quantitat de gent, així que vaig saltar entre la multitud decidit a arribar al meu destí!! Uns 15 minuts minuts més tard em trobava davant d'una barrera policial amb cavalls i tot!! Ja no tenia temps de tornar enrere i intentar una via alternativa i era clar que no ens deixarien passar fins al final dels focs, altrament des d'allà es veia una part del pont, així que em vaig quedar allà plantat entre tots aquells desconeguts a celebrar el nou any... Va ser una bogeria, tothom empenyent-se uns als altres, la meitat borratxos, amb els cavalls passant en mig de tothom un parell de cops (és increïble com podien fer passar els cavalls empenyent a tothom cap als costats del carrer amb el perill evident de que algú es fes mal...). Fins que van començar els focs juntament amb una explosió d'entusiasme desenfrenat!! Realment semblava un bon espectacle però no era ni de lluny com havia imaginat que el veuria... Vaig recordar que portava el "Cava" (català eh!!) i el raïm a la bossa que penjava de la meva mà però m'era impossible d'arribar-hi així que ja m'ho prendria més tard, al cap i a la fi no era la primera vegada que arribava tard al fi d'any...

Després de retrobar-me amb els amics, veure cava, caminar i ballar pels carrers, vam acabar la nit a una festa en una casa d'uns amics de l'escola fins que el cos va dir prou, desitjant que aquest nou any sigui un bon any per a tots... Feliç 2010!!!

4 comentaris:

Maria ha dit...

Que tinguis un molt bon any sergi!!! petonet!

Mercè ha dit...

Està vist que els teus caps d'any sempre són sorprenents i inesperats...Molts petons i feliç 2010!!!!!

TxesSski... ha dit...

NO em crec que t'empanessis tete i que arribessis tard!!! Què t'esta fent la city??? de veitat que no m'hi cap al cap!! I no arribaves ni agafar el raïm?? que bo!!! Vaya tela amore!!

T'estimo molt... molt!!!!

Bon any carinyete i este any ens veiem heeeeeeee?? vuelveeeeeee a casa vuelveeeee...

Maria ha dit...

jejejejeje! aquesta història me sona jejejejejeej! que bo jipit tu sempre tan puntual! ets molt divertit escrivint emilios!!!