dilluns, de setembre 7

Ara va de bo

Doncs així és, amb el bitllet d'avió a punt, el visat aprovat, el curs d'anglès pagat, el Youth Hostel reservat i les ganes cada dia més grans, ja no hi ha marxa enrera!!

Al final el visat no ha estat tan difícil d'aconseguir com em pensava i és d'estudiant, amb una durada de 4 mesos, en els que en prinicipi em permeten treballar mitja jornada. Així que la meva idea és buscar treball quan arribi, per anar-me costejant l'estada a Sydney... Pel que fa al bitllet, m'ha sortit algo carillu, però pagant una mica més puc canviar la tornada en tot un any, així em puc estalviar molts problemes.

Definitivament marxo el dia 27 de Setembre i arribo a Austràlia el 29, comptant que són 8 hores més, doncs són ni més ni menys que 21 hores de vol i 3 hores en escales... Arribaré que no sabré ni qui sóc!!! L'Alberg es diu Glebe Point, en el barri de Glebe, a uns 20 minuts del centre. Inicialment l'he reservat per 1 mes, però el tema seria buscar alguna habitació en un pis compartit com avans millor, ja he mirat algo per internet però crec que un cop allà serà més fàcil...

El curs d'anglès comença el dia 6 d'Octubre i s'acaba l'1 de Gener, un dia curiós per acabar-lo, no crec que ningú vagi a classe per Cap d'any!!!

2 comentaris:

Xavi ha dit...

Ara mateix deus estar volant i entenent el que se sent tancat dins d'una gàbia, estic segur que aixó farà que Sidney et sembli el lloc més maravellós del món. Només desitjar-te moltíssima sort i donar-te ànims desde Galícia. Show them the rule rule. Un Petonàs Xavi Carmen i Iona.

eme ha dit...

company!! molta sort en els teus primers dies a Australia. Diga'ls-hi:

"...i diuen que ara a australia ara fan un gran vi,
si es molt millor el que compro jo al sindicaat,
a cinc duros l'ampolla nanus que etic pelat"