dijous, d’agost 28

El cap de setmana passat vaig tenir una fantàstica visita de'n Cristian, la Vero i la Lis. Ens vam coneixer en un "Couchsurfing meeting" a Amsterdam, es tracta de trobades que organitza la gent que forma part del couchsurfing, per coneixer viatgers de tot el món. La noia que ens allotjava ens va parlar d'una trobada que organitzava un amic seu i amb l'Albert vam decidir d'anar-hi. Allà ens vam trobar amb gent de Canadà, Dinamarca, Mèxic, Itàlia, França, Holanda, Alemanya, Estats Units i Venezuela, entre d'altres, i es clar degut a l'idioma amb els que més vaig parlar va ser aquests nois i noies venezolans, que resultava que estaven fent un interessant viatge per europa tot aprofitant el couchsurfing. Em van explicar que cap a finals d'Agost volien passar per Barcelona i no vaig dubtar a quedar en que els faria un tour per la meva estimada ciutat.

Va resultar que el segon dia que estaven aquí es van quedar sense allotjament, ja que l'estrafolari anglès que els havia ofert el couch, no podia tenir-los més temps a casa, i és clar finalment em vaig decidir a convidar-los a passar els dies que els quedavena casa meva. Els vaig portar per mitja ciutat, des de les fonts de montjuic al parc güell, la sagrada família, el barri gòtic, la platja de la barceloneta, el moll de la fusta, l'estació de frança, etc. Vaig intentar explicar una mica la història de la ciutat, i fer una mica de païs, tot i que em sembla que hauré d'estudiar una mica la pròxima vegada, ja que és en aquests moments quan t'adones que a vegades coneixem millor els llocs en els que viatgem enlloc del que tenim a casa...

La veritat és que m'agradaria repetir l'experiència i espero poder acceptar algun dia la seva invitació de visitar Venezuela!! Aquí van algunes fotos d'aquests dies...

1 comentari:

Albert ha dit...

Caram Jimijou!!
Com que acollint viajeros, eh?! Molt bé, jo tinc quatre anglesos que venen la setmana vinent!
Ah, per cert ja hem tornat de l a nostre rutilla per terres d'otomans, búlgars, romans i altres.
Quan fem una trobada?