dijous, de febrer 21

El primer entrebanc

Diuen que cal lluitar per aconseguir el que es vol... això ho dic perquè de moment ja m'he trobat amb el primer entrebanc per fer aquest viatge. Aquest dilluns m'han despedit de la feina (per si algú no ho sabia treballava a Vinus & Brindis) perquè l'empresa està fent fallida. No hagués dit mai que la crisi econòmica que tant es sent en boca de tothom aquests dies em pogués afectar tan directament, ja que es veu que els inversors s'han acollonit i s'han fet enrere tirant per terra tots els plans de la cadena d'obrir botigues arreu d'Espanya. Així és que han despedit a la meitat de la plantilla... sí sí, no exagero!! I a més d'un dia per l'altre, bastant lleig per cert... Bé, el fet és que ara m'he de buscar una altra feina i tot i que les coses no m'estan anant gaire bé, lluitaré i espero poder-ho tirar endavant. Bangkok m'espera!
He de dir per això que el que més greu em sap de perdre la feina és que hi deixo bons amics i amigues... que m'han donat molt amb el poc temps que hem compartit.

1 comentari:

Albert ha dit...

Cullera! Si estem en crisis potser és l'hora de tocara el dos, no?
Auvenguen, ànims i una abraçada!