dissabte, de febrer 9

La soledat

Doncs ja veieu que poc a poc va agafant forma aquesta pàgina. Pel que fa a les coses (widgets) més rellevants destacaria un xat per parlar a través del blog, en que només heu de posar el nom i ja hi podeu escriure; una enquesta que aniré renovant, sempre i quan us animeu a votar, eh! i algunes webs que he considerat interessants per tots aquells que decidiu emprendre una aventura com la que tinc intenció de fer...

Encara queda perquè pugui parlar de res del viatge però aniré exposant els dubtes que em vagin sortint sobre els quals m'agradaria que donéssiu la vostra opinió.
De moment dir-vos que en tinc moltes ganes però que un dels temes que em tira enrera i que em té una mica acollonit és el de emprendre el camí tot sol... potser als que teniu les ànimes aventureres no us semblarà important, però jo que de moment no em considero dins d'aquest grup encara, trobo moltes raons que li donen importància: des de coses tan petites com que algú et guardi la motxilla i no haver d'encadenar-te quasi a ella perquè no te la robin o, en cas de ser tan despistat com jo, de no perdre-la; també hi ha el poder compartir les experiències (no només explicar-t'ho a tu mateix, encara que per això faig el blog) o situacions difícils com que et posis malalt en algun racó perdut, etc... I està clar que no és el mateix estar sol a casa teva que estar-ho en un lloc estrany! Així què? Ho faríeu vosaltres???

Continuarà...